Jumaat, 13 Februari 2009

MAWI Jadi Badang dalam Magica, musikal filem



Kini bintang realiti AF ini sibuk dengan penggambaran filem muzikal terbaru terbitan KRU Studios Magica, filem ini turut menghimpunkan beberapa nama besar dalam industri hiburan tanah air, antaranya adalah Ziana Zain, Diana Danielle, Vanida Imran, Ogy Ahmad Daud serta ramai lagi.
Biarpun pada mulanya dia enggan bercerita lanjut, Mawi akhirnya akur dengan permintaan pihak media.
"Saya bawa watak Badang dalam filem ini. Seronok la dapat berlakon dan menyanyi dalam filem ini. Watak Badang ini merupakan watak kedua utama dan saya disolek serta akan memakai kostum macam Badang.
"Watak yang saya bawak dalam filem ini serius dan kebanyakan babak yang dilakukan di kawasan hutan berdekatan dengan FRIM, Kepong. Dalam filem ini saya ada nyanyikan 4-5 buah lagu.
"Pengalaman berlakon dalam filem ini betul-betul menarik tapi mencabar kerana saya kena berlakon dan menyanyi dalam masa yang sama. Ada juga babak-babak monolog,” kata penyanyi yang sedang popular dengan lagu Allah Habibi ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan