Jumaat, 10 April 2009

Azharina: Bekas suami masih rakan kongsi perniagaan



Penyanyi 'Elergi Sepi' lebih senang hidup solo kini.
DALAM kamus hidupnya kini, Azharina atau mesra disapa Nina hanya inginmeletakkan komitmennya di dalam bidang seni dan perniagaan yang diceburinya.
Tutur penyanyi berusia 24 tahun ini dalam nada perlahan, dia tidak mahu lagi perjalanan hidupnya dihiasi oleh kontroversi.
Cukup-cukuplah pengalaman pahit yang dilaluinya dulu gara-gara perkahwinan'diam-diam' yang dibina dengan usahawan Datuk Shukri Mohamed kira-kira tiga tahun lalu.
Perkahwinan yang berakhir dengan perceraian pada awal Februari tahun lalu juga menjadi buah mulut ramai, apatah lagi ketika itu Nina sering menafikan bahawa dia sudah berkahwin.
Apapun, itu semua disimpan kemas dalam diari hidupnya. Penyanyi kelahiran Kota Kinabalu, Sabah ini tidak mahu menoleh ke belakang lagi.
Berbekalkan semangat kental dan kesungguhan untuk meneruskan kehidupan, Nina nekad untuk meletakkan fokus yang tinggi di dalambidang nyanyian dan perniagaan miliknya.
Walaupun sudah berpisah, Azharina masih menjalinkan hubungan baik dengan bekas suami.
Bagi Nina, dia ingin ketepikan dulu soal hati dan perasaan. Apa yang penting ialah untuk kembali melonjakkan karier seninya di samping memastikan syarikat miliknya, Top 3 Production Sdn Bhd dan Azharina Entertainment berjalan lancar.
"Saya akui, masa saya sekarang cukup padat dengan urusan kerja. Selain menguruskan bisnes, saya juga sibuk dengan pembikinan album terbaru saya yang akan menemui peminat pada bulan Julai nanti.
"Apapun, saya gembira dengan hidup saya ketika ini. Nak kata sunyi, saya akui adakalanya terasa juga. Tetapi saya tidak mahu leka dengan perasaan dan akan cuba lakukan perkara-perkara lain serta berfikiran positif.
"Lagipun saya memang tidak ada masa untuk fikir tentang hal-hal remeh seperti mencari pengganti. Lebih baik saya bercinta dengan karier saja ketika ini," kata Nina sambil disulam dengan tawa kecilnya.
Kata penyanyi yang melonjak namanya menerusi lagu Elergi Sepi ini, walaupun ikatan perkahwinannya dengan Datuk Shukri itu telah berakhir, dia sentiasa ingat akan nasihat bekas suaminya itu untuk kembalimenaikkan karier seninya.
Azharian tidak menolak jika cinta datang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan